Verzenden & retourneren

Phonecompleet.nl probeert alles uit voorraad te leveren. Bestelt  en betaalt u op werkdagen voor 17:00 uur, dan kunnen wij uw bestelling direct verwerken en klaarmaken voor verzending. Voor het verzenden van uw bestellingen maken we gebruik van PostNL. In 97% van gevallen zorgt PostNL dat u uw bestelling de volgende dag in huis afgeleverd krijgt. De bestellingen in Belgie worden na 3 werkdagen in huis afgeleverd.

In 3% van de gevallen kan helaas de levering langer duren door vertragingen bij de afhandeling bij PostNL. Indien uw pakket niet binnen de afgesproken tijd bezorgd is, dan verzoeken we u om vijf bezorgdagen vanaf de dag van verzending af te wachten. Dit is de periode waarbinnen uw bestelling alsnog geleverd kan worden. Voor zendingen naar België verzoeken wij u vragen om acht bezorgdagen vanaf de dag van verzending af te wachten.

Heeft u de bestelling na deze periode nog niet ontvangen, dan kunt u contact opnemen met ons via info@phonecompleet.nl. In dit geval proberen we u een passende oplossing te bieden.

NOTE! U kunt geen producten laten afleveren op een Postbus adres.

Het kan zijn dat het aantal bestelde exemplaren van een artikel onze voorraad overtreft. In dit geval nemen we meteen met u contact op en brengen we u hiervan op de hoogte. We zorgen ervoor dat uw bestelling zo spoedig mogelijk kan worden afgeleverd. De actuele levertijd van u bestelling ziet u in de winkelwagen.
 

Bij Phonecompleet.nl betaalt u nooit verzendkosten. Alle bestellingen worden gratis verzonden in Nederland. Verzenden naar Belgie bedragt 2,5 euro.

Tijdens het inpakken zorgen wij er uiteraard voor dat uw bestelling altijd degelijk is verpakt. Zo kunnen de door u bestelde producten niet beschadigd raken tijdens het transport. Het kan zijn dat we oude dozen en vulling gebruiken bij uw verzending. Op deze manier houden we rekening met het milieu.

 Na het verzenden van uw bestelling door ons, krijgt u een verzendbevestiging, met, eventueel, uw track & trace nummer, per e-mail opgestuurd. U kunt dit bevestigingsemail op de dag van verzending rond 20:30 uur verwachten.


Gebruikelijke afleverdagen

Voor 17:00 uur besteld op   Inpakken en verzenden   Afleveren Nederland   Afleveren Belgie
Maandag   Maandag   Dinsdag   Donderdag
Dinsdag   Dinsdag   Woensdag   Vrijdag
Woensdag   Woensdag   Donderdag   Maandag
Donderdag   Donderdag   Vrijdag   Dinsdag
Vrijdag   Vrijdag   Zaterdag   Woensdag


Aangepaste afleverdagen

Besteld op   Inpakken en verzenden op   Afleveren Nederland   Afleveren Belgie
Zaterdag of zondag   Maandag   Dinsdag   Woensdag
Feestdagen   Eerstvolgende werkdag   Daaropvolgende werkdag   Na 3 werkdagen

 

PostNL bezorgt GEEN post op Zondag en Maandag in Nederland.

RUILEN EN RETOURNEREN

De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument

Bij de aankoop van producten heeft u als consument de mogelijkheid het product zonder opgave van redenen te retournere gedurende 14 werkdagen. Deze termijn gaat in op de dag na ontvangst van het product door de consument of een vooraf door de consument aangewezen derde persoon. Meer informatie over het herroepingsrecht vindt u in onze algemene voorwaarden.

Tijdens deze termijn zal de consument zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. Hij zal het product slechts in die mate gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of hij het product wenst te behouden. Indien de consument van zijn herroepingsrecht gebruik maakt, dan zal hij het product met alle geleverde toebehoren, indien mogelijk, in de originele staat en verpakking aan de ondernemer retourneren, conform de door de ondernemer verstrekte redelijke en duidelijke instructies.

Kosten in geval van herroeping
In geval van herroeping, komen de kosten van terugzending voor de rekening van de Consument.

Wel worden er kosten gerekend indien het product gebruikssporen vertoont, of in een beschadigde ofwel incomplete conditie verkeert. De volgende producten zijn uitgesloten van het herroepingsrecht:

        - Producten die om hygiënische redenen niet geruild kunnen worden, zoals oordopjes en in-ear headsets waarvan de verzegeling is geopend
        - Beschermfolie of reinigingsvloeistof, waarvan de verpakking is geopend en gebruikt en hierdoor zijn de producten onverkoopbaar geworden, dit resulteert in een waardevermindering van 100%
        - Wanneer een tegoedbon en/ of voucher is gebruik
        - Wanneer artikelen beschadigd of incompleet zijn 

Volg dan alstublieft onderstaande instructies, zodat wij ervoor kunnen zorgen dat u zo snel mogelijk wordt geholpen.

Retourprocedure
Om uw retourzending zo soepel mogelijk af te handelen, verzoeken we u om de volgende stappen te volgen:

         - Geef binnen 14 dagen na ontvangst bij onze klantenservice aan dat u een product wilt retourneren, vermeld hierbij het ordernummer/factuurnummer van uw bestelling en geef eventueel de reden van retourneren op. U kunt ons bellen, mailen of gebruik maken van het herroepingsformulier.
         - Indien u het product wenst te ruilen voor een ander artikel, vermeld dan ook het artikelnummer van het vervangende product.
         - Verzend het artikel binnen 14 dagen na melding met (een kopie van) de factuur en het retourformulier naar ons.
         - U ontvangt van ons een ontvangstbevestiging zodra wij uw retourzending hebben ontvangen.
         - We starten met retourprocedure.
         - In geval van herroeping zal het aankoopbedrag uiterlijk binnen 14 werkdagen worden teruggestort op de door u opgegeven rekeningnummer.

Garantieprocedure:
U mag verwachten dat door Phonecompleet.nl geleverde producten naar de redelijke verwachtingen fungeert. Mocht uw product defect raken, dan kunt u natuurlijk op onze service rekenen.

Neem bij een defect product contact op met onze klantenservice. Wij zullen in overleg met u bepalen wat de beste en snelste manier is om u hierbij te helpen.

De factuur die u ontvangt bij uw bestelling, is tevens uw garantiebewijs. Bewaar deze factuur daarom zorgvuldig. Wij raden u aan ook de originele verpakking van het product te bewaren. Met het product in de originele verpakking beperkt u de kans op beschadiging tijdens vervoer.

DOA (Dead On Arrival)
Een product dat bij ontvangst al gebreken vertoont, krijgt de status (DOA). In het geval van een DOA verzoeken we u om altijd direct contact op met onze klantenservice, zo kunnen wij u zo spoedig mogelijk van een correct functionerend product voorzien.

Zodra wij het geretourneerde product hebben ontvangen, wordt door ons vastgesteld of het daadwerkelijk een DOA betreft. In het geval van een DOA zal het defecte product direct worden vervangen door een nieuw exemplaar, mits voorradig. Als het geretourneerde product geen DOA blijkt, zullen wij het product het normale garantietraject in laten gaan.

Een DOA dient u binnen 5 werkdagen na ontvangst van de bestelling telefonisch of per e-mail aan onze te melden. Na de termijn van 5 werkdagen kunt u geen beroep meer doen op de DOA-procedure en zal het product als een reguliere garantieaanvraag worden behandeld.

Heeft u nog vragen hierover? Neem dan gerust contact met ons op via e-mail: info@phonecompleet.nl.

Download hier het  herroepingsformulier 

 

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »